Produkter for lær finsk online (1)

Programvare - Intranet - HR Selvbetjening - HR Intranet - Ansatt Selvbetjening

Programvare - Intranet - HR Selvbetjening - HR Intranet - Ansatt Selvbetjening

INTRANET RH : Involver dine ansatte i håndteringen av deres informasjon Fordelene : - Funksjoner tilgjengelige fra en selvbetjeningskiosk - Desentralisering av visse HR-oppgaver - Involvering av ansatte og ledere Desentraliseringen av funksjonene for håndtering av tid og menneskelige ressurser gjør det nødvendig å implementere Kelio Intranet for ansatte, men også for ledere. Disse funksjonene er tilgjengelige fra en arbeidsstasjon, en konsultasjonskiosk, en smarttelefon eller et nettbrett. Personlig område : arbeidsflaten dedikert til ansatte Fra Kelio Intranet RH kan ansatte ; - Registrere seg i sanntid : tilstedeværelse, oppgave, pause, fra nettleseren sin på en virtuell registreringsenhet. - Gjøre sine fraværs- og ferieforespørsel : med varsling / blokkering ved brudd på organisasjonsregler (for eksempel : sende en fraværsforespørsel hvis fraværsbalansen er utilstrekkelig). - Konsultere sine personlige resultater